پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ |۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 15, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر انجام کار تشکیلاتی و قرارگاهی در عرصه فضای مجازی را بسیار مهم دانست و گفت: این کار می تواند فعالیت های جزیره ای که در این عرصه و تولید محتوا صورت می گیرد را سامان ببخشد و از جهتی کیفیت تولیدات افزایش پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر امروز در دیدار معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر با تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی در تأمین امنیت اظهار کرد: تامین امنیت و آرامش را وظایف مهم نیروی انتظامی است که بحمدالله با تلاش های صورت گرفته امروز آرامش و امنیت خوبی را در کشور و به ویژه استان بوشهر شاهد هستیم.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با تأکید بر مقوله فرهنگ و فرهنگ سازی در جامعه گفت: نیروی انتظامی در کنار تأمین امنیت باید توجه جدی به مسئله فرهنگ سازی در جامعه داشته باشد؛ در بحث بستن کمربند ایمنی نیروی انتظامی با فرهنگ سازی که انجام داد بسیار موفق عمل کرد و امروز نتیجه این کار فرهنگی را در کشور می بینیم.

وی با بیان اینکه هر کاری با فرهنگ سازی موفق خواهد بود افزود: نقش صدا و سیما و دیگر رسانه ها اعم از مجازی و مکتوب در این بعد از کار بسیار ویژه و دارای اهمیت است و نیروی انتظامی می تواند از این ظرفیت در راستای تحقق اهداف خود استفاده نماید.

حجت الاسلام خدری بر همکاری متقابل حوزه علمیه و نیروی انتظامی تأکید کرد و گفت: برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با آسیب های اجتماعی برای اساتید، طلاب و خانواده های آنها در سراسر استان یکی از اقداماتی است که می توان انجام داد که می تواند تاثیر بسزایی در آگاهی بخشی آنها داشته باشد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر انجام کار تشکیلاتی و قرارگاهی در عرصه فضای مجازی را بسیار مهم دانست و گفت: این کار می تواند فعالیت های جزیره ای که در این عرصه و تولید محتوا صورت می گیرد را سامان ببخشد و از جهتی کیفیت تولیدات افزایش پیدا می کند.

وی آمادگی حوزه علمیه استان را جهت استفاده از طلاب و اساتید مدارس در زمینه های مختلف فرهنگی و تبلیغی مرتبط با اهداف فراجا اعلام کرد و گفت: حوزه علمیه استان در موضوعات مختلف اساتید خوبی را پرورش داده است که می توانند به صورت تخصصی موضوعات را تبیین کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha